خواص سیر برای لاغری

سیر یکی از پر خاصیت ترین مواد موجود در طبیعت است. خواص سیر برای لاغری را در ادامه این مطلب به همراه مجله خاصیت بخوانید و روش های استفاده از آن را به کار ببندید.

ما در مقالات قبلی از این سایت از خواص عسل، خواص سیر، خواص لیمو ترش به تنهایی نیز نوشته ایم و در این مقاله از خواص معجون های ترکیبی این مواد برای لاغری گفته ایم.

آشنایی با خواص سیر برای لاغری:

ما در اینجا به معرفی چند معجون معجزه آسا از سیر می پردازیم تا به شما در روند لاغریتان کمک کنیم. جالب است بدانید که سیر جلوی اشتها و پرخوری را می گیرد و با افزایش سوخت و ساز بدن به کاهش وزن کمک می کند.

معجون سیر و لیمو برای لاغری

معجون سیر و عسل:

بهترین معجون برای آب شدن چربی های شکم و پهلو معجون سیر و عسل است که موجب کاهش وزن ده کیلویی شخص در یک ماه می شود. برای تهیه این معجون یک حبه سیر را له کنید و درون یک استکان آب بریزید و یک قاشق عسل به آن بیفزایید و هر شب قبل از خواب تا یک ماه بنوشید.

معجون سیر و عسل برای لاغری

معجون سیر و عسل هفت روزه:

دو تا سه حبه سیر را له کنید و با یک قاشق غذاخوری عسل ترکیب کنید و تا یک هفته ناشتا آن را بخورید و تاثیرات مثبت آن را بر سلامت بدن و کاهش وزن خود مشاهده نمایید.

فواید سیر برای لاغری

معجون آبلیمو و سیر:

آب یک عدد لیمو ترش بزرگ و آبدار را بگیرید و دو تا سه حبه سیر له شده را درون آن بریزید و بعد با یک استکان آب مخلوط کنید و تا دو هفته هر روز ناشتا این معجون را بخورید.

خواص سیر برای لاغری با معجون سیر و عسل

معجون های درج شده در این متن علاوه بر اینکه بر روی لاغری تاثیرات مثبت می گذارد برای سلامت بدن هم بسیار مفید و پر خاصیت هستند. لیمو و سیر و عسل از مواد طبیعی پر خاصیت به شمار می آیند که به تنهایی نیز در درمان بیماری ها، چربی سوزی و آرایش و زیبایی کاربرد فراوان دارند و ترکیب این مواد باهم اثر فوق العاده ای بر جای می گذارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید

مهمترین خواص میوه پرتقال و مزایای خوردن این میوه محبوب

میوه پرتقال دارای گونه های مختلفی است که در شهرهای مختلف ایران از جمله شهرهای شمال ایران، …