خواص قهوه برای مو

بسیاری از خواص قهوه برای مو با نوشیدن آن حاصل نمی شود و باید از قهوه مستقیما بر روی مو استفاده کرد. ما در ادامه راه های استفاده از قهوه و بهره مندی از فواید بی نظیر آن در سلامت مو را به اشتراک گذاشته ایم. همراهمان باشد.

آشنایی با خواص قهوه برای مو و آنچه که تا به حال از مزیت های این نوشیدنی در سلامت مو نمی دانستید:

رشد مو با استفاده از خواص قهوه برای مو

ابتدا باید یک فنجان قهوه تلخ دم کنید. برای دم کردن هر یک فنجان قهوه لازم است که دو قاشق سوپ خوری پودر قهوه را در 178 میلی لیتر آب دم کنید. هرچه قهوه تلخ تر باشد، تیره تر است و رنگ موها را تیره تر می کند. در مرحله بعد باید موهایتان را به مانند همیشه با شامپو بشویید و دقت کنید که شامپو روی موهایتان باقی نمانده باشد و بعد خوب آب موهای خود را بگیرید به شکلی که دیگر قطرات آب از آن چکه نکند.

خاصیت های بی نظیر قهوه برای مو را بشناسید

حالا تمام موهایتان را با قهوه ای که دم کرده بودید، ماساژ دهید تا تمام ساقه و ریشه مو را فرا بگیرد. سپس یک کلاه رنگ روی سر خود بگذارید. توجه داشته باشید که هرچه قهوه بیشتر روی سر شما بماند موهایتان تیره تر می شود. تکرار مداوم این کار موهای شما را براق تر، پرپشت تر و تیره تر می کند. برای اثبات رنگ مو می توانید موهایتان را با سرکه شستشو دهید.

فواید شگفت انگیز قهوه در سلامت مو

این بار نیز باید یک قوری قهوه با هشت قاشق قهوه در ابتدا دم کنید و بعد قهوه را از یک صافی رد کنید و از تفاله های آن برای تقویت موهایتان استفاده کنید. در مرحله بعد که مجدد موها را شسته اید، آب موهایتان را بگیرید و تمام ریشه و ساقه مو و پوست سر خود را با استفاده از تفاله های قهوه بپوشانید و خوب ماساژ دهید.

از خواص قهوه برای مو چه می دانید؟

پودر قهوه از پوست سر شما لایه برداری می کند و فولیکول ها را برای رشد بهتر و بیشتر تحریک می کند. اگر می خواهید برای همیشه و یا یک مدت طولانی از قهوه برای تقویت موهای خود استفاده کنید می توانید تفاله های قهوه را درون شامپو بریزید و همیشه از آن استفاده کنید. در این مرحله باید موهایتان را خوب بشویید و آبکشی نمایید.  کافئین موجود در قهوه علاوه بر تقویت مو با مسدود کردن هورمون ریزش مو نه تنها به رشد بیشتر مو از حالت عادی کمک می کند که سبب براقی و نرمی مو هم می شود. در نظر داشته باشید که برای خشک کردن موهایتان از یک حوله کهنه استفاده کنید که رنگ قهوه تا زمانی که خیس است به دیگر اجسام همانند حوله و لباس سرایت می کند.

با قهوه موهایتان را تقویت کنید

علاوه بر نوشیدن قهوه از دیگر خواص آن همچون خواص قهوه برای مو و زیبایی نیز استفاده کنید و از تاثیرات بی نظیر این نوشیدنی پر طرفدار لذت ببرید. شما برای اطلاع از خواص نسکافه و خواص شکلات تلخ نیز می توانید به لینک های موجود مراجعه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید

خواص پودر سنجد و مهمترین مزایای دارویی و درمانی آن

در این مقاله می خواهیم به خواص پودر سنجد بپردازیم. سنجد طبعی سرد و خشک دارد و غضروف ساز بو…